środa, 11 stycznia 2017

Łazanki ze słodką kapustą



Wiem, że miały być pierniki. Niestety muszę upiec jeszcze raz, żeby Wam dokładnie podać. Piekłam przed świętami z trzech przepisów i się  trochę zakręciłam co do samego wykonania, a nie chcę Was wprowadzić w błąd. 
Dziś będzie obiadowo. Łazanki ze słodkiej kapusty. Moje wspomnienie z dzieciństwa, Wasze też? ale to chyba większość przepisów kuchni polskiej tak nam się kojarzy. W małą godzinkę mamy pyszny i syty obiad. Obowiązkowo ze szklaną maślany))

1/2 paczki makaronu łazanki (250g)
ok. 1,5 kg białej kapusty (ważonej po skrojeniu)
200 g wędzonego boczku
2 kiełbasy (typu śląska)
1 cebula

1). Kapustę poszatkować, umyć i ugotować w osolonej wodzie do miękkości.
2). Makaron ugotować w osolonej wodzie. Odcedzić.
2). Kiełbasę, boczek i cebulę pokroić w kostkę.
3). Na patelnię wlać 2 łyżki oleju, wrzucić boczek i kiełbasę. Po chwili dodać cebulę, przysmażyć i wszystko wrzucić do odcedzonej kapusty. Wymieszać. Doprawić solą i świeżo zmielonym pieprzem. 

4 komentarze:

  1. Smaczne i proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam, choć ja nieco przysmażam kapustę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam wczoraj Twoje łazanki. Prosto i pysznie. Dzięki za przepis))

    OdpowiedzUsuń
  4. Są przepyszne cała moja rodzinka się zajadała))

    OdpowiedzUsuń